[OpenOffice] (Canvis) extensions/source/...

esparver - esparvermail a gmail.com
dic nov 14 10:49:39 CET 2007

On Nov 14, 2007 2:49 AM, Linda O <verdelambton a yahoo.fr> wrote:

> Entrada 24:
> Settings
> Configuració > Paràmetres

A mi em sembla millor la original.

> Entrada 17
> Decline
> No l'acceptis > No accepta
> (Nota: l'entrada 16 és 'accept' > 'accepta' així que no em sembla tenir
> sentit que 'decline' (el contrari) sigui l'imperatiu 'no l'acceptis'. No
> hauria de ser 'No accepta'?)

No. No m'agrada tampoc la original, però "no accepta" no té sentit.
Rebutja?

> extensions/source/scanner.po
> Entrades 1 i 19:
> Set
> Conjunt > Defineix??
> (Nota: no sé si 'set' aquí és un nom - és a dir 'conjunt' - o un verb - és a
> dir 'defineix'. Algú ho sap?)

Sense veure on surt això no puc estar-ne segur, la posaria com a
dubtosa si no sabem on surt.

> Entrada 48:
> Positioning
> Posició > Posicionament

Posicionant?

> Entrada 51:
> Filtering / Sorting
> Filtre / Ordre > S'està filtrant / ordenant
> (Nota: un altre cop, no estic segura si 'filtering' i 'sorting' són noms en
> aquest cas o bé verbs). Algú ho sap?

Tornem al context, de tota manera si està en un menú hauria de ser
filtra/ordena

> Entrada 124:
> Center
> Centrat > Centre

Tornem al tema dels menús. Centra?

> Entrada 220:
> Delay
> Retarda > Retard
> (Nota: crec que aquí 'delay' és un nom i no un imperatiu)

Jo, en canvi, penso que és imperatiu.

A les altres no hi tinc cap objecció.

Jordi