[OpenOffice] error detectat en les funcions del calc

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dim nov 13 14:19:11 CET 2007

El 13/11/07, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Hola Jordi,
>
> Efectivament. A la traducció diu:
>
> #: compiler.src#RID_SC_FUNCTION_NAMES.SC_OPCODE_ADDRESS.string.text
> msgid "ADDRESS"
> msgstr "COINCIDEIX"
>
> #: compiler.src#RID_SC_FUNCTION_NAMES.SC_OPCODE_MATCH.string.text
> msgid "MATCH"
> msgstr "COINCIDEIX"
>
> Entenc que hauríem de canviar:
>
> msgid "ADDRESS"
> msgstr "ADREÇA"
>
> Ho faré aquesta tarda llavors. Serà incorporat a la versió 2.4. Crec que
> [...]

Digueu-me si m'equivoco, però això és un problema amb la Ç trencada.
Havia problemes en processar els fitxers PO i no sé per quina raó les
cadenes amb Ç trencada desapareixien o sortien amb una altra traducció
quan obries el fitxer amb el poEdit. Així doncs:

- Convé revisar les funcions que contenen una Ç (i el punt volat)

- ¿L'OOo admet ja sense problemes la Ç i el punt volat? Si no és així,
s'ha de notificar com a bug molt seriós. Aquesta errada de fórmula és
imperdonable.

- Potser el problema ha estat d'Ubuntu, al processar els fitxers.

--
Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holocè.cat