[OpenOffice] error detectat en les funcions del calc

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim nov 13 23:38:56 CET 2007

Hola,
> Digueu-me si m'equivoco, però això és un problema amb la Ç trencada.
> Havia problemes en processar els fitxers PO i no sé per quina raó les
> cadenes amb Ç trencada desapareixien o sortien amb una altra traducció
> quan obries el fitxer amb el poEdit. Així doncs:
>
> - Convé revisar les funcions que contenen una Ç (i el punt volat)
>
> - ¿L'OOo admet ja sense problemes la Ç i el punt volat? Si no és així,
> s'ha de notificar com a bug molt seriós. Aquesta errada de fórmula és
> imperdonable.
>
> - Potser el problema ha estat d'Ubuntu, al processar els fitxers.
Nosaltres al dipòsit SVN ho tenim correctament:

http://www.softcatala.org/trac/openoffice/browser/po/sc/source/core/src.po

Tot fa pensar que és un problema en l'importació de cadenes a Pootle o
bé amb la conversió de PO. L'he demanat al Jesús que ho s'ho miri.

Ja ho he canviat al Pootle però això no és garantia realment que per la
2.4 estigui bé. Haurem de mantenir els ulls obert amb aquest tema.

A veure si en Jesús pot portar una mica de llum a la qüestió.

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Planeta Softcatalà: http://www.softcatala.org/planet/