[OpenOffice] error detectat en les funcions del calc

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim nov 13 13:17:52 CET 2007

En/na Jordi Regincós Isern ha escrit:
> Hola a tothom,
>
> he detectat un error en el comportament de les traduccions de les
> funcions en el Calc. He estat mirant on adreçar-me per avisar de
> l'error, però no ho he sabut trobar en lloc (i per aoixò he decidit
> enviar-ho a aquesta llista). Disculpeu si no és el lloc adequat.
>
> Versió d'OpenOffice: 2.3.0
> S.O: Ubuntu 7.10, kernel 2.6.22-14-generic
>
> El problema és amb la funció COINCIDEIX:
>
> si poso, per exemple en una fòrmula: COINCIDEIX(A1:A10;D5;0), em dóna
> un error de #VALOR!.

> [...]
Hola Jordi,

Efectivament. A la traducció diu:

#: compiler.src#RID_SC_FUNCTION_NAMES.SC_OPCODE_ADDRESS.string.text
msgid "ADDRESS"
msgstr "COINCIDEIX"

#: compiler.src#RID_SC_FUNCTION_NAMES.SC_OPCODE_MATCH.string.text
msgid "MATCH"
msgstr "COINCIDEIX"

Entenc que hauríem de canviar:

msgid "ADDRESS"
msgstr "ADREÇA"

Ho faré aquesta tarda llavors. Serà incorporat a la versió 2.4. Crec que
seria convenient obrir un bug report a can OpenOffice.org perquè
s'inclogui a la versió 2.31.

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Planeta Softcatalà: http://www.softcatala.org/planet/