[OpenOffice] error detectat en les funcions del calc

Jordi Regincós Isern jordi a regincos.cat
dim nov 13 13:07:52 CET 2007

Hola a tothom,

he detectat un error en el comportament de les traduccions de les
funcions en el Calc. He estat mirant on adreçar-me per avisar de
l'error, però no ho he sabut trobar en lloc (i per aoixò he decidit
enviar-ho a aquesta llista). Disculpeu si no és el lloc adequat.

Versió d'OpenOffice: 2.3.0
S.O: Ubuntu 7.10, kernel 2.6.22-14-generic

El problema és amb la funció COINCIDEIX:

si poso, per exemple en una fòrmula: COINCIDEIX(A1:A10;D5;0), em dóna
un error de #VALOR!.

Si passo la interficie a Anglès, la fòrmula que apareix és
ADDRESS(A1:A10;D5;0), en comptes de MATCH(A1:A10;D5;0) (que hauria de
ser la funció corecta segons
http://www.softcatala.org/wiki/Funcions_OOo_2.0)

Si amb l'OO en anglès introdueixo en una altra cel·la la funció MATCH,
quan ho torno obrir en català m'ho ha traduit directament per
"COINCIDEIX". Per tant, no sé com està muntada la traducció dels noms
de funcions, però jo diria que el codi de funció pel COINCIDEIX està
equivocat i apunta a ADDRESS en comtpes d'apuntar a MATCH

Espero haver-me explicat prou  bé

Moltes gràcies per la vostra feina!

Jordi