Re: [OpenOffice] Algunes qüestions sobre el Pootle

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dij nov 8 10:57:57 CET 2007

> En aquest sentit confio en el bon fer de tothom:)
>
> Respecte alentir, tens raó però això és soluciona tenint més
> administradors. Ara mateix en Jesús va molt de crani també.

Un aspecte pel que també em sembla interessant treballar directament
sobre el web (i tot això ho dic sense experiència al Pootle!) és que
també es pot anar fent la revisió del que han fet els altres on the
fly. Aspecte molt important, entre altres coses perquè ara no tenim
builds prèvies per a detectar errades.

Si es fa la traducció via .po i tu edites el que hi ha al web de
revisió, després es perd.

--
Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/