Re: [OpenOffice] Algunes qüestions sobre el Pootle

esparver - esparvermail a gmail.com
dij nov 8 11:06:31 CET 2007

> Jo crec que seria millor que acabessis primer el que tens assignat per
> si no bloquejar un fitxer que potser algú altre pot fer mentrestant. Et
> sembla bé que acabis el que tens assignat abans d'assignar-te un de nou?

Falten uns dubtosos que ja vaig preguntar aquí ahir (vull dir està la
traducció feta al pootle i els vaig marcar com a dubtosos perquè només
estic al 90% segur que siguin bons).

Vosaltres sou els que sabeu com van aquestes coses, jo m'adapto al que
us sembli.

Jordi