[OpenOffice] Algunes qüestions sobre el Pootle

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij nov 8 10:43:25 CET 2007

En/na esparver - ha escrit:

> Sí, però el Pootle no ens priva d'editar coses que no tenim assignades
> i, per altra banda, si hem d'anar esperant assignacions és pot alentir

En aquest sentit confio en el bon fer de tothom:)

Respecte alentir, tens raó però això és soluciona tenint més
administradors. Ara mateix en Jesús va molt de crani també.

> bastant.
>
> Ja que hi som, assigna'm el dbaccess sencer.

Jo crec que seria millor que acabessis primer el que tens assignat per
si no bloquejar un fitxer que potser algú altre pot fer mentrestant. Et
sembla bé que acabis el que tens assignat abans d'assignar-te un de nou?

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Planeta Softcatalà: http://www.softcatala.org/planet/