Re: [OpenOffice] Segona ronda de traduccions per l'OpenOffice.org 2.4 - més feina

Raül Cambeiro rulet a menta.net
div des 7 21:02:44 CET 2007

Hola,

Ja he refet els mòduls que m'havia agafat. Segueixo fent-ne... Començo
per l'sdext, que és nou (a dins hi ha el minimizer, que sembla una eina
útil per a reduir la mida de les presentacions).

Sembla que a la segona ronda hi ha relativament poques cadenes noves. La
llàstima és que en fer el merging s'han perdut les correccions que ja
havíem fet. Com si només s'haguessin omplert les cadenes que eren
buides; les que tenien modificacions, no. Miraré de revisar les cadenes
per a recuperar l'estat que teníem.

No sé si és perquè l'opció "Uneix" del Pootle no acaba d'anar bé (com a
mínim que marqui les diferències com a suggeriments, que és el que diu
que fa). La provaré amb els propers fitxers, a veure què, perquè ara
estic més estona cercant, copiant i enganxant que escrivint. Per això
m'agafo un de nou.

Vaig tocant la wiki...

Salut,
rul