Re: [OpenOffice] Segona ronda de traduccions per l'OpenOffice.org 2.4 - més feina

Raül Cambeiro rulet a menta.net
dim des 4 18:57:34 CET 2007

Hola David i la resta,

Jo tinc intenció de treballar-hi, però no acabo de veure clar com va,
perquè sembla que s'hagin perdut totes les cadenes. És una mica
desconcertant.

> Els exemples que he vist són almenys dues traduccions de l'anterior
> ronda: l'odk i el  reportdesign estaven 100% traduïts a la ronda
> anterior, i ara estan tots dos al 0%.

Aquests dos i tots els altres, em sembla a mi (he fet una ullada per
sobre als que vaig fer jo).

> Hi ha alguna possibilitat de recuperar
> el reportdesign?

Vaig fer una còpia de tot l'arbre, tal com estava en acabar la primera
ronda (al 100%). L'adjunto. Caldria veure si realment són les mateixes
cadenes, fitxer per fitxer...

Jo optaria perquè cadascú comprovi els fitxers que va fer. Bàsicament
que no hagin canviat alguna cadena original i la traducció ja no quadri.
Proposo descarregar-se el po que toqui i comparar-lo amb la còpia del
que teníem (adjunta). Si no ha canviat res, el pugem tal qual i un menys.

Fa certa ràbia, la veritat.

Salut,
rul

PD: Per si de cas el correu no passa per la llista, he penjat les cadenes a
http://casal.upc.es/~raul13/ooo24