Re: [OpenOffice] Segona ronda de traduccions per l'OpenOffice.org 2.4 - més feina

dim des 4 18:29:37 CET 2007

Bones,

no acabo d'entendre això de la segona ronda, ja que sembla que pel que
veig algunes de les traduccions que ja estaven fetes s'han perdut,
cosa que no sé si es tracta d'una pèrdua de dades genuïna, o bé que no
acabo de veure com funciona això de recarregar les cadenes noves.

Els exemples que he vist són almenys dues traduccions de l'anterior
ronda: l'odk i el  reportdesign estaven 100% traduïts a la ronda
anterior, i ara estan tots dos al 0%. En el primer cas no és dramàtic,
ja que en tinc una còpia local, però en el segon hauré de tornar a
traduir el fitxer des de zero. Hi ha alguna possibilitat de recuperar
el reportdesign?

De moment me n'encarregaré d'aquests dos (m'apunto al wiki). Com està
el tema dels permisos Jordi? Un cop algú s'apunti al wiki tu li dones
permís per al fitxer assignat, o bé es mantenen els permisos de
l'anterior ronda de traduccions?

Salut,
David.

El 01/12/07, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: