[OpenOffice] Segona ronda de traduccions per l'OpenOffice.org 2.4 - més feina

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis des 1 20:25:02 CET 2007

Ep gent,

Acaben de recarregar el Pootle amb les últimes cadenes per a la versió 2.4:

http://www.sunvirtuallab.com:32300/ca/openoffice_org/

Ens queda un 9% per traduir de l'interfície d'usuari.

Com que això d'assignar fitxer no ha anat massa bé proposo que usem la
Wiki per tal de dur un control de qui està treballant en quins fitxers.
Proposo que tothom abans de començar a treballar en un fitxer miri si
algú el té assignat a la Wiki i sinó que se'l assigni. La pàgina per les
assignacions:

http://www.softcatala.org/wiki/OO24_TraduccioProgramari

Hauríem d'enllestir aquestes traduccions abans del 20 de desembre.

Atentament,

Nota: Tinc que tornar a pujar les traduccions de la documentació que
vaig pujar perquè s'han perdut ja que les vaig pujar quan no tocava. No
passa res perquè tinc còpia en local de tot.

--

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/