[GNOME] Enllestint la traducció del GNOME 3.26

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dij set 14 00:12:08 CEST 2017

El dia 1 de setembre de 2017 a les 8:42, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha
escrit:

> El 26/08/2017 a les 09:22, Jordi Mas ha escrit:

> Hola Gil,
>
> Jo començaria a fer això demà mateix dissabte (encara ens queden pujar
> alguns canvis i traduccions).
>
> Alguns projectes han començat a crear les branques per la versió 3.26 (per
> exemple [1]) i això vol dir que caldrà fer el commit a master i aquesta
> branca, sent el procés més feixuc.
>
> També comentar que alguns mòduls no tenen valencià i cal donar-los d'alta
> al LINGUAS (o els fitxers corresponents), per exemple [2]. Això caldria
> fer-ho prèviament a mà.

Supose que, una vegada publicat el Gnome 3.26, ja hem perdut el tren per a
pujar una versió valencianitzada.

Hi ha alguna cosa que jo puga fer per a que, de cara a la propera versió,
no ens torne a passar el mateix? Perquè crec que és prou important tindre
l'adaptació al dia...

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >