[GNOME] Enllestint la traducció del GNOME 3.26

Gil Forcada Codinachs gforcada a gnome.org
div set 1 19:36:42 CEST 2017

Correu erroni

El dia 01/09/2017 19:35, "Gil Forcada Codinachs" <gil.gnome a gmail.com> va
escriure:

<mailto:gforcada a gnome.org>>:

> [...]
Crec que fer-ho el cap de setmana vinent seria ideal.

(per exemple [1]) i això vol dir que caldrà fer el commit a master i
aquesta branca, sent el procés més feixuc.

d'alta al LINGUAS (o els fitxers corresponents), per exemple [2]. Això
caldria fer-ho prèviament a mà.

https://l10n.gnome.org/vertimus/libgnome-games-support/master/po/ca@valencia