[GNOME] Enllestint la traducció del GNOME 3.26

Gil Forcada Codinachs gforcada a gnome.org
dij set 14 10:28:28 CEST 2017

Si m'envies els po, els puc pujar en un parell de dies.

O si em dieu on es l'script també ho puc fer jo mateix.

Es el que ja vaig dir fa una setmana...

I no, no hem perdut l'oportunitat, la majoria de distribucions agafen la .1
més que no pas la .0

Salut!
Gil

El dia 14/09/2017 0:12, "Xavi Ivars" <xavi.ivars a gmail.com> va escriure: