[GNOME] Enllestint la traducció del GNOME 3.26

Gil Forcada Codinachs gforcada a gnome.org
dij oct 5 18:47:50 CEST 2017

Bones de nou,

acabo de penjar-hi l'script, si hi poseu l'script de valencianització
(Xavi?) el puc canviar perquè sigui més automàtic i còmode.

Salut!
Gil

El dia 5 d’octubre de 2017 a les 18:39, Gil Forcada Codinachs <
gforcada a gnome.org> ha escrit: