[GNOME] Enllestint la traducció del GNOME 3.26

Gil Forcada Codinachs gforcada a gnome.org
dij oct 5 18:39:49 CEST 2017

Gràcies Xavi!

He pujat tots els fitxers, tan a la branca master, com a la que correspon.

Podries fer-hi una ullada i mirar si m'he deixat res?

Tinc un script amb bash que automatitza bona part de la feina, el netejo i
el penjo.

Potser seria interessant penjar-lo al github? Així qualsevol amb permís al
git del GNOME podria pujar-ho. L'altre idea seria canviar-lo per utilitzar
l'script de valencianització.

He creat temporalment https://github.com/Softcatala/gnome-valencia ja ho
canviem i afinem segons faci falta.

Salut!
Gil

El dia 3 d’octubre de 2017 a les 20:56, Xavi Ivars <xavi.ivars a gmail.com>
ha escrit: