[GNOME] Enllestint la traducció del GNOME 3.26

Gil Forcada Codinachs gforcada a gnome.org
dij oct 5 23:20:56 CEST 2017

Bones,

una última actualització: he afegit un script (en python) al dipòsit:
https://github.com/Softcatala/gnome-valencia/blob/master/valencianize.py

Només falta l'script d'en Xavi i ja el podrem provar del tot.

És rudimentari i té mil i una millores, però abans d'automatitzar-ho més
crec que val la pena tenir aquest en producció i a partir d'aquí ja anirem
millorant.

Salut!
Gil

El dia 5 d’octubre de 2017 a les 18:47, Gil Forcada Codinachs <
gforcada a gnome.org> ha escrit: