[GNOME] Adaptació del Gnome al valencià

Gil Forcada Codinachs gforcada a gnome.org
diu jul 23 16:09:24 CEST 2017

Hola,

com ho feia jo? El meu workflow de treball era que a la que feia el commit
per pujar la traducció al català, executava un script que feia la
valencianització, el commit i pujava els dos commits. Tan complexe i tan
senzill com això.

En quan a l'script del que estem parlant: sóc més de la idea com en Jordi,
que 100% automatitzat no ho faria, en qualsevol cas sí que es podria fer
que fes totes les traduccions de totes els paquets de cop i ho pugés
directament al control de versions.

Tot i així crec que per les primeres proves seria més bona idea pujar-ho a
l'l10n.gnome.org.

En qualsevol cas, qui faci l'script decidirà com el fa :-)

Salut!
Gil

El dia 23 de juliol de 2017 a les 11:37, Xavi Ivars <xavi.ivars a gmail.com>
ha escrit: