[GNOME] Benvinguda Gbertran

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim abr 18 21:08:49 CEST 2017

El 17/04/2017 a les 23:11, bertran.gerardo a gmail.com ha escrit:
> Hola bon dia,
>
> Em dic Gerard Bertran, estic traduïnt cadenes de l'anglès al català al
> Launchpad, he rebut un correu a la llista de traducció d'ubuntu d'en
> Jordi Mas dient que seria més acertat fer les traduccions de
> l'Evolution des d'aquí, ja que no hauria d'haver-hi un traspàs de
> informació per a la traducció, amb la qual cosa aniria més ràpida.
>
> De fet, jo no tinc molta idea de quin sistema teniu per fer les
> traduccions, al Launchpad les faig en mode visual sense instal·lar res
> al meu ordinador.

> [...]

Hola Gerard,

Aquí tens una explicació de com funciona el projecte de traducció:

https://www.softcatala.org/projectes/gnome/

L'Evolution ja està traduït al 100% en la seva darrera versió:

https://l10n.gnome.org/vertimus/evolution/gnome-3-24/po/ca

Si tens interès quelcom que caldria actualitzar i que és part de moltes
distribucions és el Shotwell. El tens aquí:

https://l10n.gnome.org/vertimus/shotwell/master/po/ca

Ja em diràs si et cal ajuda per alguna cosa. Pregunta el que et calgui,
estem per ajudar!

---
http://www.avg.com