[GNOME] Benvinguda Gbertran

bertran.gerardo a gmail.com bertran.gerardo a gmail.com
dll abr 17 23:11:40 CEST 2017

Hola bon dia,

Em dic Gerard Bertran, estic traduïnt cadenes de l'anglès al català al
Launchpad, he rebut un correu a la llista de traducció d'ubuntu d'en
Jordi Mas dient que seria més acertat fer les traduccions de
l'Evolution des d'aquí, ja que no hauria d'haver-hi un traspàs de
informació per a la traducció, amb la qual cosa aniria més ràpida.

De fet, jo no tinc molta idea de quin sistema teniu per fer les
traduccions, al Launchpad les faig en mode visual sense instal·lar res
al meu ordinador.

Resto a disposició dels companys per donar un cop de mà en la mesura de
les meves possibilitats.

Una salutació a tots els companys.

Gerard Bertran.
Sant Pere de Ribes.