[GNOME] Proposta de col·laboració

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim oct 18 19:50:58 CEST 2016

El 18/10/2016 a les 10:40, Alba Arbell*a Flores ha escrit:
> Bon dia,
>
> sóc l'Alba, graduada en traducció i interpretació i actualment estudiant
> del màster Tradumàtica: tecnologies de la traducció, de la UAB. Em poso
> en contacte amb vosaltres perquè m'agradaria col·laborar en algun dels
> vostres projectes de traducció (la veritat, és que no tinc cap
> preferència, qualsevol projecte m'està bé).
>
> L'extensió ideal del projecte serien unes 2000 paraules, ja que es
> tracta d'un exercici de classe amb una data de lliurament ja fixada.
>
> M'agradaria saber si hi puc col·laborar i com.

Benvinguda Alba!

Aquí tens les instruccions de com col·laborar-hi:

https://llistes.softcatala.org/pipermail/gnome/2016-October/010819.html
(a partir de 'Cal que us doneu d'alta')

I aquí els dos fitxers que et recomano agafar:

https://l10n.gnome.org/vertimus/gimp-help-2/gimp-help-2-8/menus~filters/ca

https://l10n.gnome.org/vertimus/gimp-help-2/master/gimp/ca

Digue'm si tens cap dubte o et cal ajuda en quelcom.

Gràcies!