[GNOME] Proposta de col·laboració

Alba Arbella Flores alba.arbella a gmail.com
dim oct 18 10:40:46 CEST 2016

Bon dia,

sóc l'Alba, graduada en traducció i interpretació i actualment estudiant
del màster Tradumàtica: tecnologies de la traducció, de la UAB. Em poso en
contacte amb vosaltres perquè m'agradaria col·laborar en algun dels vostres
projectes de traducció (la veritat, és que no tinc cap preferència,
qualsevol projecte m'està bé).

L'extensió ideal del projecte serien unes 2000 paraules, ja que es tracta
d'un exercici de classe amb una data de lliurament ja fixada.

M'agradaria saber si hi puc col·laborar i com.

Moltíssimes gràcies.

Alba Arbella Flores.