[GNOME] Actualització de l'Inkscape 0.92

Eulàlia Pagès i Morales eulaliapages a gmail.com
div nov 4 10:05:03 CET 2016

Hola Jordi,

Cap problema pels exemples. Perquè us feu una idea:

*Watercolor* que en català és Aquarel·la, estava traduït literalment per
Color d'aigua.

*Stained glass*, que és Vitrall estava traduït per Vidre trencat

*Tartan* que en català és Tartà, estava traduït per Escocès

Ara he corregit totes les cadenes que tenien aquests noms.

De totes maneres traduiré les cadenes que queden  i seguiré amb les
correccions de la resta de cadenes, fins on pugui. Més de 7.000 cadenes
per corregir és impossible; però vaja, corregir poc sempre és millor que
res.

Dilluns t'envio una versió del fitxer. Seguiré corregint i el dimecres
t'enviaré una altra versió més corregida.

El 04/11/16 a les 7.18, Jordi Mas ha escrit: