[GNOME] Actualització de l'Inkscape 0.92

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div nov 4 07:18:21 CET 2016

Hola Eulàlia,

> Hola Jordi,
>
> Amb prou feines he traduït algunes cadenes, perquè tot seguit m'he posat
> a repassar les cadenes ja fetes, i déu n'hi do el que m'estic trobant.
> Sobretot alguns noms mal traduïts.
> Si tinc temps faig alguna traducció, però trobo més urgent corregir
> algunes cadenes ja fetes però que tenen problemes.

Pots posar exemples dels problemes que estàs trobant?

Vam revisar-ho i arreglar coses:

Veure:
https://github.com/jordimas/calaix-de-sastre/commit/4b4f57886bcbfee9ed0c60f9ea34521b934b659e

però és una traducció antiga i que han passat moltes mans.

> Segur que la data límit és dilluns?
>
> si és així, jo diumenge a la nit t'envio el fitxer encara que no estigui
> acabat, almenys estarà en part corregit.

Sembla ser que la versió 0.92 va tard i tenim fins dimecres de la
setmana vinent.