[GNOME] Actualització de l'Inkscape 0.92

Eulàlia Pagès i Morales eulaliapages a gmail.com
dij nov 3 21:32:44 CET 2016

Hola Jordi,

Amb prou feines he traduït algunes cadenes, perquè tot seguit m'he posat
a repassar les cadenes ja fetes, i déu n'hi do el que m'estic trobant.
Sobretot alguns noms mal traduïts.

Si tinc temps faig alguna traducció, però trobo més urgent corregir
algunes cadenes ja fetes però que tenen problemes.

Segur que la data límit és dilluns?

si és així, jo diumenge a la nit t'envio el fitxer encara que no estigui
acabat, almenys estarà en part corregit.

Salut

Eulàlia

El 03/11/16 a les 6.59, Jordi Mas ha escrit: