[GNOME] epiphany - master

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij mar 17 18:14:48 CET 2016

Hola David,

Personalment, no veig la necessitat de dir-li Xarxa (ni Internet, també
pots accedir a Intranets) a una icona que es diu Web. Web en català és
correcte i perfectament vàlid. A totes les llengües properes que he mirat
GNOME Web s'ha mantingut aquest nom.

Dit això, aquesta és la meva opinió. En la tasca que m'ha tocat fer (de
coordinador) intento aplicar el millor criteri possible fugint de
personalismes. M'agradaria escoltar el d'altres companys, per desencallar
aquesta discussió en una direcció o un altre.

Estic d'acord en adaptar els noms de les aplicacions a GNOME, quelcom que
caldria revisar ja què no s'ha fet consistentment. Si es vol fer això, jo
suggeriria crear una llista de noms aplicacions, proposar una traducció si
és necessari (no sempre ho sera), tenir en compte si s'ha traduït a altres
llengües del GNOME, etc. Consensuar aquesta llista amb tothom i després fer
els canvis. Penseu que caldrà actualizar documentació, captures web de la
documentació, etc.

> No acabo d'entendre això de la confusió amb una icona de xarxa. Faig
> servir el GNOME amb openSUSE, Fedora, Debian, Antergos, Sabayon i Kali i no
> veig possible confondre un programa anomenat Xarxa amb l'accés a la xarxa
> del sistema pel simple fet que una cosa i l'altra apareixen en llocs
> totalment diferents: una al conjunt / menú d'aplicacions i l'altra a dalt a
> la dreta dins de l'arranjament general, que té una icona pròpia i no es
> desglossa per

subseccions. A més, fins i tot amb icones diferents (no totes aquestes