[GNOME] Traducció del GIMP

Eulàlia Pagès i Morales eulaliapages a gmail.com
dis des 24 19:41:57 CET 2016

Hola Jordi,

De l'últim fitxer Gegl, he fet una petita correcció. No sé si encara es
pot tornar a pujar. Ja em diràs.

Em pensava que encara quedaven alguns fitxers del programa per traduir.
Quan pugui em miro això del manual.

No obstant, m'agradaria comentar que l'any passat vaig estar traduint
uns fitxers i em va semblar que no s'havien pujat tots. M'agradaria
saber en quina situació es troba el manual d'ús.

Bones festes

Eulàlia

El 24/12/16 a les 7.22, Jordi Mas ha escrit: