[GNOME] Traducció del GIMP

Eulàlia Pagès i Morales eulaliapages a gmail.com
dic des 7 23:56:28 CET 2016

Hola,

Estic acabant de traduir el fitxer dels connectors, plug-ins. I tinc uns
quants dubtes sobre unes paraules que no sé com traduir.

La primera és: reparametreize, no he trobat enlloc què vol dir i tampoc
no l'acabo d'entendre en el seu context. Aquí teniu les cadenes on es troba.

Amount of error at whichit is pointless to reparameterize.

Reparametrize Threshold:

Reparametrize Improvement:

If reparameterizationdoesn't improve the fit by this much percent, stop
doing it. Amount of error at which it is pointless to reparameterize.

L'altra paraula és raw, que es podria traduir per: en cru, en brut. Però
no tinc clar com s'hauria de traduir en aquestes línies:

Raw Epson ERF

Raw Canon

Per acabar he trobat les cadenes com:

RGB565 Big Endian i RGB565 Little Endian que indagant per internet, no
tinc clar si s'ha de traduir, però una possible traducció podria ser
Gran final i Petit final. Si ningú diu res, deixaré aquesta traducció.

Salutacions

Eulàlia

El 30/11/16 a les 11.42, Jordi Mas ha escrit: