[GNOME] gimp - master

Eulàlia Pagès i Morales eulaliapages a gmail.com
diu nov 29 18:26:41 CET 2015

Jordi, què és el *dispositiu*, perquè les traduccions són allà?

Estic traduint Development Branches, l'altra ja està traduïda ja que he
llegit el teu correu tard. La pujo igualment.

Eu

El 27/11/15 a les 7.54, Jordi Mas ha escrit: