[GNOME] gimp - master

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div nov 27 07:54:54 CET 2015

El 26/11/2015 a les 21:43, Eulàlia Pagès i Morales ha escrit:
> Hola Jordi,
>
> He baixat el fitxer Gegle, i n'hi ha dos:
>
> - Development Branches (86% traduït)
> - Stable Branches (93% traduït)
>
> Suposo que s'han de traduir els dos, començaré pel primer. Diga'm si no
> és així.

Tradueix el 'Development Branches'. L'altre no paga ja la pena ja que no
penso que es facin més versions estable.

> Quan hagi acabat el Gegle, acabaré el fitxer de Documentació que tinc a
> mitges i acabaré Eines i Colors.

Fantàstic!

> Una altra cosa, he mirat la versió en línia de Documentació, i alguns
> fitxers com Llum i ombres que vaig fer fins a l'estiu, encara hi ha la
> versió anglesa en comptes de la catalana.
> Potser és que encara no s'han pujat??

Sí, és això perquè les traduccions estan als dipositis.

També tenen la documentació com a baixada:

http://download.gimp.org/mirror/pub/gimp/help/windows/2.8/2.8.1/

I fixa't que tots van ser actualitzats per darrer cop 1 de desembre de 2013.

Jordi