[GNOME] gimp - master

Eulàlia Pagès i Morales eulaliapages a gmail.com
dij nov 26 21:43:37 CET 2015

Hola Jordi,

He baixat el fitxer Gegle, i n'hi ha dos:

- Development Branches (86% traduït)
- Stable Branches (93% traduït)

Suposo que s'han de traduir els dos, començaré pel primer. Diga'm si no
és així.

Quan hagi acabat el Gegle, acabaré el fitxer de Documentació que tinc a
mitges i acabaré Eines i Colors.

Una altra cosa, he mirat la versió en línia de Documentació, i alguns
fitxers com Llum i ombres que vaig fer fins a l'estiu, encara hi ha la
versió anglesa en comptes de la catalana.
Potser és que encara no s'han pujat??

Eulàlia

El 25/11/15 a les 20.40, Jordi Mas ha escrit: