[GNOME] [GIMP] Glossari

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div maig 29 07:58:32 CEST 2015

El 28/05/2015 a les 23:58, Jordi Mas ha escrit:
> El 28/05/2015 a les 23:26, Eulàlia Pagès i Morales ha escrit:

> Hola Eulàlia,
>
> Com ho faig jo és selecciono el projecte que vull i faig una cerca aquí:
>
> https://www.softcatala.org/recursos/memories.html
>
> Aquesta base de dades té indexats 82 projectes, entre ells el GNOME.
> S'actualitza cada mes de forma automàtica i permet també cercar altres
> projectes.
>
> No sé si això et serviria per substituir part del Recull.

Per cert, m´he 'oblidat de mencionar que també fem extracció automàtica
de terminològica per a tots els projectes:

https://www.softcatala.org/recursos/sc-glossary.html

Es podria fer extracció automàtica només pel GIMP si fos interessant
d'experimentar.