[GNOME] [GIMP] Glossari

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij maig 28 23:58:01 CEST 2015

El 28/05/2015 a les 23:26, Eulàlia Pagès i Morales ha escrit:
> Hola Jordi,
>
> Aquest glossari és específic pel GiMP i l'Inkscape. Jo hi vaig afegint
> tot el que crec que val la pena afegir-hi.
> a mi m'és molt útil perquè en molts fitxers es repeteix el mateix lèxic
> i jo no tinc memoritzats tots els termes.
> Si no fos pel glossari em podria trobar que he fet una traducció
> diferent d'un terme ja traduït.
>
> Eulàlia

Hola Eulàlia,

Com ho faig jo és selecciono el projecte que vull i faig una cerca aquí:

https://www.softcatala.org/recursos/memories.html

Aquesta base de dades té indexats 82 projectes, entre ells el GNOME.
S'actualitza cada mes de forma automàtica i permet també cercar altres
projectes.

No sé si això et serviria per substituir part del Recull.