[GNOME] [GIMP] Glossari

Eulàlia Pagès i Morales eulaliapages a gmail.com
dij maig 28 23:26:17 CEST 2015

Hola Jordi,

Aquest glossari és específic pel GiMP i l'Inkscape. Jo hi vaig afegint
tot el que crec que val la pena afegir-hi.
a mi m'és molt útil perquè en molts fitxers es repeteix el mateix lèxic
i jo no tinc memoritzats tots els termes.
Si no fos pel glossari em podria trobar que he fet una traducció
diferent d'un terme ja traduït.

Eulàlia

El 28/05/15 a les 13.37, Jordi Mas ha escrit: