[GNOME] [GIMP] Més coses sobre Pipeta

Eulàlia Pagès i Morales eulaliapages a gmail.com
dij maig 28 11:27:37 CEST 2015

Hola un altre cop,

Més coses sobre la qüestió pipeta, m'he revisat un altre cop el fitxer
toolbox-color (caixa d'eines color).

Està clar que la traducció color-piker seria pipeta. El problema és que
en algunes cadenes he vist eye-dropper (en català, aquest terme és
compte gotes). El compte-gotes real el que fa és deixar anar líquid, és
a dir, tot el contrari del que fa la pipeta. La icona és exactament la
mateixa.

La versió francesa està traduït com a pippete i la castellana com a
cuenta-gotas.

Jo no sé exactament què fa aquesta eina: si capturar o deixar anar
color. No ho he comprovat perquè fa temps que no utilitzo el GIMP i a la
nova versió no acabo d'entendre on van les coses.

Llavors, si algú sap si en aquest cas concret què fa exactament l'eina.
Si el que fa és capturar color és evident que la traducció a de ser
pipeta, si fa tot el contrari hauria de ser compte-gotes.

http://docs.gimp.org/fr/gimp-tool-levels.html

http://docs.gimp.org/en/gimp-tool-levels.html

Ja em direu alguna cosa, de moment està traduït com a pipeta.

Eulàlia

El 28/05/15 a les 6.30, Jordi Mas ha escrit: