[GNOME] [GIMP] Glossari

Eulàlia Pagès i Morales eulaliapages a gmail.com
dij maig 28 11:25:53 CEST 2015

Hola,

Us passo el glossari del Gimps i l'inkscape. Només dir que el que està
en interrogant és que és dubtós, de totes maneres no és un glossari
definitiu ja que sempre es va actualitzant.

Eulàlia

El 28/05/15 a les 6.30, Jordi Mas ha escrit: