[GNOME] [GIMP] Fitxer Caixa d'eines (pinta) - terminologia: color picker

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij maig 28 06:30:56 CEST 2015

El 27/05/2015 a les 21:44, Eulàlia Pagès i Morales ha escrit:
> Hola Jordi,
>
> Això ho vam discutir l'any passat. Vaig proposar el terme pipeta, perquè
> la icona és exactament una pipeta. La idea la vaig agafar de la versió
> francesa, pippete.
> El terme és més curt, i efectivament, la pipeta real serveix per
> capturar líquid, que és el que fas amb el color-picker.
> A la gent li va semblar bé i jo vaig fer els canvis.
>
> Eulàlia

Moltes gràcies Eulàlia per l'explicació

Llavors, cal definitivament fer l'estandardització terminològica.
L'Albert s'ha ofert a fer-ho.

Caldria també començar a documentar les decisions terminlògiques en un
glossaria la Wiki per facilitar la coherencia en la traducció de nous
termes. L'Albert ja ho ha fet per l'Osm:
https://www.softcatala.org/wiki/Projectes/OsmAnd#Glossari

Eulàlia, si pots començar per enviar el full de càlcul que tens com a
glossari antic del GIMP, es tractaria de posar-ho a la Wiki perquè
tothom pogués accedir-hi.

Gràcies,