[GNOME] [GIMP] Dubte NoHalo i LoHalo

Eulàlia Pagès i Morales eulaliapages a gmail.com
dim maig 26 16:03:00 CEST 2015

Hola,

Potser és que ja m'he oblidat de com anava. He agafat el fitxer
gimp-gap, al no estar tot verd em pensava que alguna cadena estaria
traduïda i he vist que tot el fitxer s'ha de traduir.

Si està tot verd és que s'ha de traduir tot? l'únic que tinc clar és que
el taronja són les cadenes que estan en difós.

O potser és que no he anat al lloc correcte per agafar el fitxer.

Eulàlia

El 26/05/15 a les 15.10, David2 ha escrit: