[GNOME] [GIMP] Fitxer filters~artistic

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim maig 26 16:09:09 CEST 2015

El 26/05/2015 a les 16:03, Eulàlia Pagès i Morales ha escrit:
> Hola,
>
> Potser és que ja m'he oblidat de com anava. He agafat el fitxer
> gimp-gap, al no estar tot verd em pensava que alguna cadena estaria
> traduïda i he vist que tot el fitxer s'ha de traduir.
>
> Si està tot verd és que s'ha de traduir tot? l'únic que tinc clar és que
> el taronja són les cadenes que estan en difós.
>
> O potser és que no he anat al lloc correcte per agafar el fitxer.

Hola Eulàlia,

El fitxer en concret és el 'filters~artistic' i està aquí:

https://l10n.gnome.org/vertimus/gimp-help-2/master/filters~artistic/ca

Els colors volen dir el següent:

- Verd: ja està traduït
- Groc: cadenes fuzzy, que cal revisar
- Vermell: cal traduir-ho

Llavors, és al reves del que dius, si està verd JA està traduït.

Confirma si podràs traduir el fitxer 'filters~artistic'.