[GNOME] Traducció del GNOME 3.16 - cal ajuda

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div mar 20 21:24:26 CET 2015

Hola Carles,

> Hola Jordi, he agafat el fitxer gnome-calculator.master.ca.po , he
> traduït i revisat el fitxer, però no puc pujar-ho al Damned Lies tot i
> que m'he registrat. Jordi em pots donar permisos o revisar per que no
> puc reservar el fitxer al Damned ni pujar-lo ?

Pots confirmar que ets aquest usuari
https://l10n.gnome.org/users/cferrando/ ?

Surts com a part de l'equip català:

https://l10n.gnome.org/teams/ca/

No sé perquè no et deixa perquè el Pau surt a la llista i si que pot.

Jo no sóc administrador del grup. Caldria parlar amb en Gil si calgués
donar algun permís.

> T'adjunte la traducció.
>
> Salutacions cordials,
> Carles,
>
> PS:  Em falta passar el fitxer pel pel LanguageTool però desconec com
> fer això. (Lamente estar espés hui)

Una forma senzilla de fer-ho és usar l'eina po2txt per crear un fitxer
de text i després obrir-lo amb el LibreOffice amb el connector de
LanguageTool instal·lat.

Si tens problemes en qualsevol d'aquestes dues coses, puc tirar pel dret
i passar-li i jo el corrector i pujar-lo després.