[GNOME] Provant la traducció de l'Inkscape 0.91

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic mar 11 12:42:04 CET 2015

Hola Xavi,

> Hola
> Realment és molt gratificant treballar amb programari en la llengua
> mare. I més si s'hi ha ficat un granet de sorra.

Sí, a més l'Inkscape és a més molt útil.

En total aquests dies tots plegats hem traduït 14.388 paraules, que no
és poc.

> M'he baixat el fitxer .mo i, un cop desat a lloc i canviat el seu nom
> per inkscape.mo, el programa ja funciona correctament amb la nova traducció.
> En un primer cop d'ull he observat:
>
> Fitxer > Templates...

Això es degut que la traducció que hem fet és la 0.92 però la darrera
versió és la 0.91.

Al final ens caldrà adaptar també la versió 0.91 (veure conversa[1]) i
caldrà traduir alguna cadena més com aquesta. Ho faré un cop la 0.92
sigui final i haguem acabat les problemes.

> Fitxer > Exporta una imatge PNG... > Àrea d'exportació
> Entre les opcions hi ha "Personalitzat" (Àrea és femení)

Corregit.

> Fitxer > Propietats del document > Pàgina > General > Default units:

Problema relacionat amb les versions que comentava a dalt.

> Edita > Preferències > Interfície - Mida de les icones
> En el desplegable surt: Gran, Petit i Més petit (Mida és femení)
> (El desplegable surt 3 cops)

Corregit.

> Edita > Preferències > Interfície > Finestres - Mida per defecte de la
> finestra:
> En el desplegable surt: Petit, Gran i Maximitzat (Mida és femení)

Corregit.

> Edita > Preferències > Interfície > Finestres - S'està desant... (2 cops)
> (El temps verbal sembla poc adient)

Sí, això ho vaig corregir ja.

> Objecte > Emplenat i contorn...
> A la part inferior de la finestra, en la línia d'estat surt: Emplenat i
> Traç. (Estem parlant del mateix concepte. Caldria unificar).

Correcte. Stroke ho traduïm sempre per traç (no per contorn).

> Extensions > Web > JavaScript > Esta<bleix els atributs...

Sí això ho vaig corregir fa dos dies. Em vaig descuidar d'actualitzar el
fitxer MO.

> I per la resta, molt bona feina

Moltes gràcies, qualsevol cosa més que vegis m'ho dius. Els canvis que
he fet en base als teus comentaris[2]. He actualitzat també el fitxer MO
que conté les traduccions per si voleu continuar fent proves.

[1] https://bugs.launchpad.net/inkscape/+bug/1419244?comments=all
[2]
https://github.com/jordimas/inkscape-l10n-ca/commit/a248dc8e7916a6fc9d42521d4c4880f53e8f6c45