[GNOME] Provant la traducció de l'Inkscape 0.91

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll mar 9 20:12:43 CET 2015

El 09/03/2015 a les 13:20, Eulàlia Pagès i Morales ha escrit:
> Hola Jordi,
>
> Finalment,*Drift size* com queda traduït??
>
> Tal com estava o per *Acumulació* o *Amuntegament*.
>
> Quan tingui temps repasso i endreço el lèxic recollit i t'ho passo.
> Espero que com a molt tard sigui a finals de setmana.

Aquest és un cas difícil sense més context. Jo optaria per "Mida de la
deriva". És molt literal però també és el que han optat altres llengües.
Faré el canvi si ningú diu res més.