[GNOME] Provant la traducció de l'Inkscape 0.91

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll mar 9 09:26:50 CET 2015

Ep companys,

Ahir vaig assemblar la darrera part, la de l'Eulàlia, i vaig fer algunes
correccions (veure [1], [2]).

Queda pendent fer una revisió terminològica per donar una mica de
consistència que faré els propers dies.

Ara el següent pas és provar la traducció.

He creat unes instruccions de com provar la traducció per Linux i Windows:

https://www.softcatala.org/wiki/Inkscape/Coordinaci%C3%B3_versi%C3%B3_090x#Com_instal.C2.B7lar_la_darrera_versi.C3.B3

El procés no és molt amigable a l'usuari però funciona. Si algú pot
provar el programa, no només per veure el goig que fa la traducció, sinó
per buscar errades. Si teniu problemes instal·lant la traducció o trobeu
errors comenteu-ho si us plau.

[1]
https://github.com/jordimas/inkscape-l10n-ca/commit/7317f666e6c54ae062eccc1473bbdadbb228d203
[2]