[GNOME] Part 2

Eulàlia Pagès i Morales eulaliapages a gmail.com
dis mar 7 22:39:07 CET 2015

Hola Jordi,

T'envio un nou fitxer amb els canvis suggerits per en Xavier. No he
corregit tot perquè algunes coses m'han generat dubtes.

Quan s'hagi aclarit ja us tornaré a enviar el fitxer de nou, espero el
definitiu.

Eulàlia

El 07/03/15 a les 4.03, Jordi Mas ha escrit: