[GNOME] Part 2

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis mar 7 04:03:37 CET 2015

El 06/03/2015 a les 22:57, Eulàlia Pagès i Morales ha escrit:
> Jordi, t'envio el fitxer corregit. L'únic que no tinc gaire clar és on
> ha d'anar el guionet baix a les paraules, ja em diràs si està correcte o
> no.

Hola,

Els guionets en temps d'execució del programa es converteixen en les
tecles d'accés ràpid. Per exemple "_Nou" o "Tan_ca" en la captura de
pantalla queden marcades. El que és important és que dos opcions no
tinguin la mateixa tecla, però això és molt difícil de dir si no saps
quines cadenes estan relacionades i com es mostraran. Aquests problemes
es veuen fas proves amb la traducció.

El meu suggeriment és posa els guionets intentant evitar repetició en
elements anteriors. Si no estàs segura, posa'l a la lletra que vagi bé
el més la dreta possible.

En aquest cas concret, em sembla bé com els has posat.

En Xavi també t'ha enviat alguns suggeriments, si pots incorporar els
que creguis adients i em tornes a enviar el fitxer final.

Gràcies!

Name: hotkeys.jpg
Type: image/jpeg