[GNOME] Més preguntes

Xavier Beà xavier.bea a gmail.com
dij feb 26 21:27:07 CET 2015

El dia 26 febrer de 2015, 16:46, Eulàlia Pagès i Morales <
eulaliapages a gmail.com> ha escrit:

> [...]
> No he trobat cap traducció per *togglebutton*, ni tant sols sé què vol
> dir, no he trobat cap traducció. En francès està traduït: *Modifier le
> paramètre de texte *
> Alguna idea per assignar-li una traducció o ho deixo tal com estava en
> difós per: *Canvia el paràmetre *
>

> Jo deixaria: Canvia els paràmetres del commutador

> Stock icon, M'ho he trobat traduït com a *icona del sistema*, en francès
> està com a *Icone en bibliothèque*, *Icono estándar *en castellà. Les traduccions
> són diferents i no sé a que es referix, *stock* vol dir *reserva*, *magatzem

Stock icon es refereix a la icona que no es fa anar per defecte. Aleshores
podria ser: icona de reserva.

> Alpha, en francès està com a *opacitat* i en italià alguna vegada com a
> *transparència*. A vegades, en català, ho he vist traduït com a *alfa* i
> altres com a* transparència*. Sé que el canal alpha, depenent del programa,
> pot ser transparent o opac, no sé a que es pot referir en aquest cas.

Si parlem de canals, ho deixo com a alfa. En el context d'una imatge ho
deixo com a transparència

> Autosave failed! Cannot create directory %1. Tenim alguna paraula per*
> Autosave*? De moment he posat *desat automàtic.*

Jo també he deixat desat automàtic.

> S'ha de traduir \"show handles\" ? O es deixa tal com està? En altres
> versions no ho he vist traduït.
> The \"show handles\" path effect will remove any custom style on the
> object you are applying it to. If this is not what you want, click Cancel.

Jo ho deixaria traduït:" mostra les nanses"

A veure que més es diu.

Xavier