[GNOME] Part 6 de l'Inkscape

Xavier Beà xavier.bea a gmail.com
dic feb 25 00:32:15 CET 2015

Hola,

Bona eina, po2txt. He continuat la traducció des de poedit 1.5.4 sobre
Ubuntu (l'anterior part l'he acabada amb poedit 1.7.4 des de Windows) i
curiosament, ara em marca les paraules amb ortografia incorrecta..

En la part 3, que estic fent ara, voldria unificar la traducció de frases
que comencen amb: "When on,". He trobat:
Si s'habilita,
Quan estigui habilitat,
Si es marca l'opció,
Quan està habilitat,
Quan està activat.

Per quina opció de les anteriors us decantaríeu?

Xavier

El dia 23 febrer de 2015, 23:03, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: