[GNOME] Terminologia de l'Inkscape

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic feb 18 20:57:37 CET 2015

El 18/02/2015 a les 17:37, Eulàlia Pagès i Morales ha escrit:
> Hola Jordi,
>
> En el tros de fitxer que estic traduint, em surt la paraula SKEW, però
> en aquest cas la tinc traduïda per TORÇ pel nom i TORÇAR, en el cas de
> verb.
>
> La traducció és diferent que la teva, no sé si es refereix a la mateixa
> funció o en una de diferent. Si és la mateixa s'hauria de traduir igual,
> però si és una altra funció llavors caldrà pensar què hi posem en cada una.
> Ja em diràs.
> De moment les he deixat en difós.

Hola Eulàlia,

He vist les cadenes:

#. TRANSLATORS: don't modify the first ";"
#. (it will NOT be displayed as ";" - only the second one will be)
#: ../src/seltrans.cpp:1199
#, c-format

#: ../src/seltrans-handles.cpp:11
msgid ""
<b>Shift</b> to "
"skew around the opposite side"
msgstr ""
"<b>majúscules</b> per girar al voltant de la cantonada contrària"

He revisat totes les cadenes a la traducció completa i totes fan
referència a la mateixa funció.

Després de veure la funcionalitat que fa, i comprovar que en altres
llengües llatines també s'adaptat com "Inclinar" jo em decantaria per
"Inclinar" i ho estandarditzaria així arreu.

Atentament

Jordi