[GNOME] Terminologia de l'Inkscape

Eulàlia Pagès i Morales eulaliapages a gmail.com
dic feb 18 17:37:11 CET 2015

Hola Jordi,

En el tros de fitxer que estic traduint, em surt la paraula SKEW, però
en aquest cas la tinc traduïda per TORÇ pel nom i TORÇAR, en el cas de verb.

La traducció és diferent que la teva, no sé si es refereix a la mateixa
funció o en una de diferent. Si és la mateixa s'hauria de traduir igual,
però si és una altra funció llavors caldrà pensar què hi posem en cada una.
Ja em diràs.
De moment les he deixat en difós.

Eu

El 16/02/15 a les 8.45, Jordi Mas ha escrit: